pondělí | 8:00 – 10:00 | |
středa | 8:00 – 10:00 | 17:00 – 19:00 |
Další informace jsou na stránce podatelny.
Úřední hodiny
pondělí | 8:00 - 10:00 | 17:00 - 19:00 |
středa | 8:00 - 10:00 | 17:00 - 19:00 |
Žádost o poskytnutí informace se podává
Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.
Úplné znění právních předpisů je dostupné na http://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/
Organizace je oprávněna požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady.
Sazebník úhrad za poskytování informací nebyl vydán.
Žádost o informace č. 1 - 2022.pdf (178.53 kB)
Odpověď na žádost č. 1 - 2022.pdf (156.86 kB)
Žádost o informace č. 1 - 2021 (228.29 kB)
Odpověď na žádost č. 1 - 2021 (102.7 kB)
Žádost o informaci č. 1 - 2020 (256.6 kB)
Odpověď na žádost č. 1 - 2020 (114.82 kB)
Žádost o informaci č. 2 - 2020 (91.59 kB)
Odpověď na žádost č. 2 - 2020 a) (107.34 kB)
Odpověď na žádost č. 2 - 2020 b) (806.95 kB)
Žádost o informaci č. 1 - 2019 (311.73 kB)
Odpovgěď na žádost č. 1-2019 (342.55 kB)
Žádost o informaci č. 2 - 2019 (162.84 kB)
Odpověď na žádost č. 2 - 2019 (133.6 kB)
Žádost o informaci č. 1 - 2018 (56.51 kB)
Odpověď ne žádost č. 1 - 2018 (55.93 kB)
Žádost o informace č. 2 - 2018 (62.7 kB)
Odpověď na žádost č. 2-2018 (122.1 kB)
Žádost o informaci č. 1-2017 + odpověď (164.9 kB)
Žádost o informaci č. 2 - 2017 + odpověď (165.16 kB)
Žádost o informaci č. 3 + odpověď (159.01 kB)
Přihlašovaný občan se musí dostavit osobně na obecní úřad, musí se prokázat platným občanským průkazem a současně musí prokázat vlastnictví bytu nebo domu, kam se chce k trvalému pobytu přihlásit a způsobilost tohoto objektu k bydlení (kolaudační rozhodnutí s nabytím právní moci, list vlastnictví, platnou nájemní smlouvu). V případě, že se dotyčný přihlašuje k někomu, musí se jít přihlásit i s majitelem (domu, bytu), který musí prokázat vlastnictví nemovitosti a její způsobilost k bydlení a podepsat kartu přihlašovaného jako prokázání souhlasu s touto skutečností.
Dále uhradí správní poplatek ve výši 50,- Kč (děti do 15 let zdarma). Na důkaz provedené změny je přihlášenému občanovi ustřižen u jeho občanského průkazu pravý dolní roh a jako přílohu k občanskému průkazu obdrží "Potvrzení o změně místa trvalého pobytu". Pak občan je povinen do 15 pracovních dnů požádat na Městském úřadě v Tišnově o vydání nového občanského průkazu.
Na základě osobně vyplněné a podepsané žádosti na předepsaném tiskopise před pracovníkem OÚ muže být žadateli poskytnuta písemná informace o některých jeho osobních datech. Tiskopis je možné obdržet na OÚ. Tato informace je zpoplatněna dle zákona o správních poplatcích č. 634/2004 Sb. v platném znění částkou 50,- Kč.
stavba RD a garáže, hospodářské budovy, přístřešku apod.
Tato povolení vydává:
Městský úřad Tišnov
stavební odbor
nám. Míru 346
666 01 Tišnov
telefon: 549 439 753
Podkladem je žádost na tiskopise, který je k vyzvednutí na OÚ Březina nebo na webových stránkách obce. Je nutné připojit i přílohy, které jsou na tiskopise uvedeny. Podáním žádosti je zahájeno správní řízení na základě zákona č. 114/1992., o ochraně přírody a zákona č. 500/2004 Sb., správní řád. Výsledkem správního řízení je povolení nebo nepovolení skácení stromu. Povolení je zpoplatněno správním poplatkem ve výši 100,- Kč.
Občané naší obce tuto agendu vyřídí na Městském úřadě v Tišnově
Městský úřad Tišnov
nám. Míru 346
666 01 Tišnov
telefon: 566 688 111
DSO Tišnovsko
Radniční 14
666 01 Tišnov
e-mail: gdpr@dsotisnovsko.cz
Kontaktní osoba: Ing. David Lacina, kontakt: 605 851 345